Skuteczne porozumiewanie się w biznesie

Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT.

 

Szkolenie realizowane przy zgłoszeniu min. 2 osób. Termin do uzgodnienia.

 

Cel:

Umiejętność nawiązania porozumienia jest kluczem do powodzenia projektów IT: począwszy od negocjowania kontraktu, poprzez określenie wymagań (analizę systemową), zakres i metody kontroli jakości (w tym testów), projektowanie, implementację - na każdym etapie projektu trzeba się ze sobą komunikować, prezentować wzajemnie swoje stanowisko, negocjować - bez tego nie ma szansy na sukces.

 

Program szkolenia:

  1. WARUNKI SUKCESU

    • Co decyduje o powodzeniu? Twarde i miękkie aspekty przedsięwzięć biznesowych 
    • Typowe przyczyny niepowodzeń projektów informatycznych
    • Jak im zapobiegać?

    KOMUNIKACJA

    • Sztuka komunikacji - warunkiem wzajemnego zrozumienia
    • Autoprezentacja - sztuka prezentacji siebie, grupy, produktu, usługi...
    • Pragmatyczny model komunikacji interpersonalnej - po pierwsze skuteczność
    • Techniki budowania i utrzymywania kontaktu
    • Systemy reprezentacji (wzrokowy, słuchowy i kinestetyczny)
    • Język ciała: tonacja głosu, mimika i gesty
    • Komunikaty "ja" - skuteczne narzędzie porozumienia
    • Komunikacja bez przemocy wg Rosenberga- jak zachęcić innych do empatii?
    • Ekspresja emocji: energia ciała i precyzja słowa - komunikacja nie tylko werbalna
    • Kwadrat komunikacyjny Shulza von Thuna
    • Sztuka negocjacji i kompromisu
    • Metakomunikacja
    • Bariery komunikacyjne wg. Gordona
    • Aktywne słuchanie
    • Parafrazowanie - komunikacja ze zrozumieniem
    • Sztuka zadawania pytań: otwarte czy zamknięte?
    • Informacja zwrotna w komunikacji interpersonalnej

    SZTUKA PREZENTACJI

    • Kim są słuchacze – informacje i argumenty
    • Nieustanny dialog, czyli co mówi nasze ciało. Komunikacja poprzez mimikę, gesty i postawę
    • Głos, czyli magia wyobraźni
      • Głos perswazyjny – praca nad barwą głosu i jego siłą; modulacja, artykulacja i akcent
    • Znaczenie występu: jak przyciągnąć uwagę publiczności
    • Omówienie podstawowych zasad erystyki i retoryki
    • Komunikacja wizualna: magia liczb, wykresów i grafiki:
    • Jak tworzyć dobrą dokumentację? 
    • Profesjonalne prezentacje w praktyce
    • Techniki radzenia sobie z tremą

    NEGOCJACJE

    • Czym są negocjacje? – Wprowadzenie do zagadnienia
    • Negocjacje jako sposób na wypracowanie stanowiska dwóch stron
    • Style negocjacji (negocjacje miękkie, twarde i rzeczowe
    • Scenariusze negocjacyjne (wygrany-wygrany; wygrany-przegrany; przegrany-przegrany)
    • Jak osiągać cel w procesie negocjacji? Taktyki negocjacyjne
    • Negocjacje w praktyce (symulacje na podstawie przygotowanych scenariuszy, nagranie kamerą
    • Trudne sytuacje w negocjacjach biznesowych i sposoby ich rozwiązywania
    • Emocje jako narzędzie wpływu

    MEDIACJE

    • Zastosowania mediacji
      • Rozwijanie umiejętności komunikowania się bez przemocy w sytuacjach konfliktowych.
      • Korzystanie z mediacji jako metody rozwiązywania konfliktów w zespołach pracowniczych.
      • Podniesienie kompetencji i jakości pracy poprzez wykorzystanie mediacji jako nowoczesnej, pokojowej formy zarządzania konfliktem.
      • Pogłębienie świadomości siebie w konflikcie
      • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach konfliktowych w zespole
      • Kreowanie dialogu w kontaktach ze współpracownikami
      • Nabycie umiejętności mediacyjnych w rozwiązywaniu konfliktów w zespole
    • Komunikacja w mediacji
    • Twórcze możliwości konfliktu
    • Zasady mediacji
    • Mediator – trzecia siła w konflikcie
    • Odpowiedzialność
    • Reguły prowadzenia mediacji
    • Etapy i przebieg mediacji
    • Techniki pracy mediatora
    • Negocjacje w mediacji
    • Rozwiązania uwzględniające potrzeby stron
    • Zawieranie kontraktu
    • Korzyści płynące z mediacji

    E-POROZUMIENIE

    • Podstawy Internetu
    • Składowe komunikacji internetowej:
    • Strona internetowa
    • E-mail
    • Komunikator
    • Chat
    • Telefonia internetowa
    • Forum
    • Jak efektywnie używać Internetu
    • Jak używać narzędzi w komunikacji z klientem
    • Wirtualne biuro
    • Czy jest Web 1.0, Web 2.0 i Web 3.0?
    • Analiza internetowa
    • Zarządzanie projektem internetowymi
    • Zbieranie danych
    • Analiza jakościowa i analiza ilościowa
    • Strategia i podstawy analizy internetowej
    • Narzędzia wspierające analizę (przegląd i porównanie)
    • Jak i gdzie zacząć?
    • Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO)
    • Pomiar skuteczności kampanii marketingowych
    • Eksperymentowanie i testowanie
    • Komunikacja e-mailowa
    • Czym jest e-mail
    • Typy e-maili
    • Wady i ograniczenia e-maila
    • Mail a list
    • Treść a informacja
    • 10 przykazań i 7 grzechów w komunikacji elektronicznej
    • Umiejętne posługiwanie się dodatkami (załączniki, potwierdzenie odbioru, szyfrowanie)
    • Mail w komunikacji z klientem
    • Mail w komunikacji z współpracownikiem
    • Mail w komunikacji z przełożonym/podwładnym
    • Organizacja wirtualna - skuteczne i sprawne zarządzanie
    • Wirtualny kontra realny
    • Zalety i wady wirtualnych zespołów
    • Kanały komunikowania się zespołów
    • Formalny i nieformalny przepływ informacji
    • Zarządzanie wirtualnym zespołem
    • Efektywne spotkania w sieci
    • Zasady spotkań w sieci
    • Szacunek i współpraca
    • Komunikacja a aspekt kulturalny
    • Język angielski w wielonarodowych zespołach wirtualnych

 

Artykuły trenera:

Opisują różne psychologiczne aspekty - w tym dotyczące komunikacji - pojawiające się ww świecie IT.

 

Czas trwania i forma:

Szkolenie dwudniowe (16h).

Każdy punkt to:

  1. prezentacja sytuacji (filmik / króciutka opowieść) i mini-dyskusja
  2. mini-wykład
  3. mini-warsztat (rozwiązanie sytuacji w świetle nowo nabytej wiedzy)

 

RABAT Druga osoba z tej samej firmy: upust 10%!

 

Zajęcia odbywają się codziennie w godzinach 9:00-17:00 według planu:

•  09:00 - 10:30 zajęcia
•  10:30 - 10:45 przerwa kawowa
•  10:45 - 13:00 zajęcia
•  13:00 - 14:00 przerwa na lunch
•  14:00 - 15:30 zajęcia
•  15:30 - 15:45 przerwa kawowa
•  15:45 - 17:00 zajęcia

 

 W ramach szkoleń gwarantujemy Państwu:

 - Miłą i fachową obsługę organizatorów
 - Doświadczonego trenera
 - Sale szkoleniowe o wysokim standardzie
 - Obszerne drukowane materiały szkoleniowe 
 - Certyfikat ukończenia szkolenia
 - Serwis kawowy
 - Obiad w każdym dniu szkolenia
 - Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych
 - Grupy do 15 osób


 Zobacz również...

- Efektywność projektu informatycznego
-
Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes
-
Komunikowanie zmiany


Zapraszamy do kontaktu!

Karolina Murawska
tel. 794 930 124
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Event Properties

Event Date Do ustalenia
Cena indywidualna 1770,00 zł
1770,00 zł

Szukaj szkolenia

Newsletter

Kalendarz

Grudzień   2018
M T W T F S S
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Zadzwoń lub napisz do nas

Dane adresowe

ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa

 

Dane identyfikacyjne

NIP: 797-192-56-61
REGON: 145926883

Śledź nas na