09
Lis
2020

09-11-2020 9:00 - 12-11-2020 13:30
online
1700,00 zł

Program warsztatu opiera są na autorskim modelu opracowanym po szeregu latach praktycznego uczenia i stosowania modelu SAMM (Strategic Alignment Maturity Model) profesora Jerry'ego Luftmana. Rozszerzony do dwóch wymiarów model uwzględnia najnowsze trendy i rozwiązania, w tym również zmiany związane z ewentualną transformacją cyfrową organizacji.

1700,00 zł
02
Gru
2020

02-12-2020 9:00 - 04-12-2020 13:30
online
1700,00 zł

Autorskie szkolenie oparte na najlepszych praktykach zawartych w Bibliotece ITIL oraz własnych doświadczeniach w budowie i wdrażaniu Katalogu Usług i Zarządzania Finansami IT. 

1700,00 zł
02
Gru
2020

02-12-2020 10:00 -11:30
online
299,00 zł

Szkolenie online z 10 najczęściej popełnianych błędów w umowach IT

299,00 zł
10
Gru
2020

10-12-2020 9:00 -17:00
online
1200,00 zł

Celem warsztatów jest przybliżenie jego uczestnikom podstawowych zagadnień prawnych dotyczących umów na systemy IT oraz przedstawienie i omówienie praktycznych problemów prawnych jakie wiążą się z tworzeniem i realizowaniem umów na systemy IT, a także uwrażliwienie jego uczestników na treść poszczególnych zapisów w umowach w strategicznych obszarach związanych z jej realizacją.

1200,00 zł
12
Sty
2021

12-01-2021 9:00 - 14-01-2021 13:00
online
1790,00 zł

W dobie dynamicznego rozwoju rynku nowych technologii usystematyzowanie wiedzy z zakresu najważniejszych elementów umów zawieranych w związku ze sprzedażą rozwiązań informatycznych ma ogromne znaczenie dla każdej ze stron tych umów.

1790,00 zł
13
Sty
2021

13-01-2021 9:00 - 15-01-2021 13:30
online
1500,00 zł

Celem szkolenia jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania problemami oraz praktycznych umiejętności ich diagnozowania. W pierwszej części szkolenia uczestnicy szkolenia poznają proces zarządzania problemami i jego relacje z innymi procesami ITSM. Druga część szkolenia koncentruje się na praktycznych metodach rozwiązywania problemów, w tym głównie tych rekomendowanych przez ITIL i HDI.

1500,00 zł
21
Kwi
2021

21-04-2021 9:00 - 23-04-2021 13:30
online
1600,00 zł

Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa. W części pierwszej dostarczona zostanie podstawowa wiedza teoretyczna niezbędna dla zrozumienia procesów komunikowania się w organizacji. W części drugiej omówione i przedyskutowane zostaną najważniejsze modele i najlepsze praktyki stosowane w poszczególnych obszarach.

1600,00 zł
21
Maj
2021

21-05-2021 9:00 -14:00
online
1100,00 zł

Celem szkolenia jest przybliżenie najważniejszych zagadnień prawnych dotyczących prawno-autorskich aspektów umów na systemy IT oraz przedstawienie i omówienie praktycznych problemów prawnych jakie wiążą się z ich ochroną w praktyce, a także uwrażliwienie jego uczestników na treść poszczególnych zapisów w umowach w strategicznych obszarach ich dotyczących.

1100,00 zł
16
Cze
2021

16-06-2021 9:00 - 18-06-2021 13:30
online
1500,00 zł

Szkolenie umożliwia uczestnikom zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w procesowym podejściu do zarządzania usługami w organizacji IT.

1500,00 zł
Do ustalenia

Do ustalenia
1550,00 zł

Celem szkolenia jest uświadomienie korzyści i poznanie podstaw prowadzenia marketingu usług informatycznych realizowanych przez wewnętrzne działy IT. Udział w szkoleniu pozwoli zdobyć wiedzę pozwalająca na świadome kształtowanie wizerunku IT, efektywne promowanie usług, oraz minimalizowanie skutków niedostępności.

1550,00 zł

Szukaj szkolenia

Newsletter

Kalendarz

Listopad   2020
M T W T F S S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Zadzwoń lub napisz do nas

Dane adresowe

ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa

 

Dane identyfikacyjne

NIP: 797-192-56-61
REGON: 145926883

Śledź nas na