07
Mar
2019

07-03-2019 9:00 - 08-03-2019 17:00
Warszawa - saleMordor.pl
Warszawa - saleMordor.pl
Cybernetyki 4A/174, 02-677 Warszawa, Polska
1790,00 zł

W dobie dynamicznego rozwoju rynku nowych technologii usystematyzowanie wiedzy z zakresu najważniejszych elementów umów zawieranych w związku ze sprzedażą rozwiązań informatycznych ma ogromne znaczenie dla każdej ze stron tych umów.

1790,00 zł
18
Mar
2019

18-03-2019 9:00 - 19-03-2019 17:00
Warszawa - saleMordor.pl
Warszawa - saleMordor.pl
Cybernetyki 4A/174, 02-677 Warszawa, Polska
1690,00 zł

Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa. W części pierwszej dostarczona zostanie podstawowa wiedza teoretyczna niezbędna dla zrozumienia procesów komunikowania się w organizacji. W części drugiej omówione i przedyskutowane zostaną najważniejsze modele i najlepsze praktyki stosowane w poszczególnych obszarach.

1690,00 zł
04
Kwi
2019

04-04-2019 9:00 - 05-04-2019 17:00
Warszawa - saleMordor.pl
Warszawa - saleMordor.pl
Cybernetyki 4A/174, 02-677 Warszawa, Polska
1570,00 zł

Celem szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności komunikowania zmian w usługach informatycznych, zmian w informatyce i zmian biznesowych, których głównym polem realizacji jest obszar informatyki. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z aspektami organizacyjnymi i psychologiczno-społecznymi komunikacji oraz ich wpływem na przebieg i powodzenie zmiany.

1570,00 zł
13
Maj
2019

13-05-2019 9:00 - 14-05-2019 17:00
Warszawa - saleMordor.pl
Warszawa - saleMordor.pl
Cybernetyki 4A/174, 02-677 Warszawa, Polska
1610,00 zł

Celem szkolenia jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania problemami oraz praktycznych umiejętności ich diagnozowania. W pierwszej części szkolenia uczestnicy szkolenia poznają proces zarządzania problemami i jego relacje z innymi procesami ITSM. Druga część szkolenia koncentruje się na praktycznych metodach rozwiązywania problemów, w tym głównie tych rekomendowanych przez ITIL i HDI.

1610,00 zł
20
Maj
2019

20-05-2019 9:00 - 21-05-2019 17:00
Warszawa - saleMordor.pl
Warszawa - saleMordor.pl
Cybernetyki 4A/174, 02-677 Warszawa, Polska
1810,00 zł

Program warsztatu opiera są na autorskim modelu opracowanym po szeregu latach praktycznego uczenia i stosowania modelu SAMM (Strategic Alignment Maturity Model) profesora Jerry'ego Luftmana. Rozszerzony do dwóch wymiarów model uwzględnia najnowsze trendy i rozwiązania, w tym również zmiany związane z ewentualną transformacją cyfrową organizacji.

1810,00 zł
17
Cze
2019

17-06-2019 9:00 - 18-06-2019 17:00
Warszawa - saleMordor.pl
Warszawa - saleMordor.pl
Cybernetyki 4A/174, 02-677 Warszawa, Polska
1550,00 zł

Celem szkolenia jest uświadomienie korzyści i poznanie podstaw prowadzenia marketingu usług informatycznych realizowanych przez wewnętrzne działy IT. Udział w szkoleniu pozwoli zdobyć wiedzę pozwalająca na świadome kształtowanie wizerunku IT, efektywne promowanie usług, oraz minimalizowanie skutków niedostępności.

1550,00 zł
Do ustalenia

Do ustalenia
Free

Wykorzystanie współczesnych standardów i metodyk zarządzania (takich jak ITIL) jest potwierdzeniem wysokiej kultury biznesowej przedsiębiorstw i innych organizacji, które je stosują. ITIL to zbiór kompleksowych rekomendacji branży informatycznej, z których powstała międzynarodowa norma zarządzania usługami informatycznymi – ISO/IEC 20000 Service Management.

Do ustalenia

Do ustalenia
890,00 zł

Celem szkolenia jest przybliżenie najważniejszych zagadnień prawnych dotyczących prawno-autorskich aspektów umów na systemy IT oraz przedstawienie i omówienie praktycznych problemów prawnych jakie wiążą się z ich ochroną w praktyce, a także uwrażliwienie jego uczestników na treść poszczególnych zapisów w umowach w strategicznych obszarach ich dotyczących.

890,00 zł
Do ustalenia

Do ustalenia
1850,00 zł

Usługi IT, to długoterminowe dostarczanie, utrzymywanie, serwisowanie i poprawianie usług, realizowanych przy pomocy narzędzi informatycznych. Przykładem takiej funkcji jest zarówno wewnętrzny dział IT w każdej organizacji, jak i dostarczanie usług firmom zewnętrznym. Reguły, jak skutecznie i sprawnie prowadzić te działania, jak zapewniać jakość i dostępność usług, częściowo pokrywają się z zasadami tworzenia dobrej jakości produktów, ale mają swoją specyfikę, zwoje zasady, techniki i procedury, o których uczymy się na tym szkoleniu.

1850,00 zł
Do ustalenia

Do ustalenia
890,00 zł

Celem warsztatów jest przybliżenie jego uczestnikom podstawowych zagadnień prawnych dotyczących umów na systemy IT oraz przedstawienie i omówienie praktycznych problemów prawnych jakie wiążą się z tworzeniem i realizowaniem umów na systemy IT, a także uwrażliwienie jego uczestników na treść poszczególnych zapisów w umowach w strategicznych obszarach związanych z jej realizacją.

890,00 zł

Szukaj szkolenia

Newsletter

Kalendarz

Grudzień   2018
M T W T F S S
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Zadzwoń lub napisz do nas

Dane adresowe

ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa

 

Dane identyfikacyjne

NIP: 797-192-56-61
REGON: 145926883

Śledź nas na