Celem szkolenia jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania problemami oraz praktycznych umiejętności ich diagnozowania. W pierwszej części szkolenia uczestnicy szkolenia poznają proces zarządzania problemami i jego relacje z innymi procesami ITSM. Druga część szkolenia koncentruje się na praktycznych metodach rozwiązywania problemów, w tym głównie tych rekomendowanych przez ITIL i HDI.
Dostawców, którzy oferują rozwiązania AI jest sporo, a ich liczba będzie rosnąć. Wszyscy składają sporo obietnic, ale ich umowy są często niewystarczające. Na co należy zwrócić uwagę w takich umowach? Odpowiedź znajdziesz podczas tego szkolenia!
W dobie dynamicznego rozwoju rynku nowych technologii usystematyzowanie wiedzy z zakresu najważniejszych elementów umów zawieranych w związku ze sprzedażą rozwiązań informatycznych ma ogromne znaczenie dla każdej ze stron tych umów.
Szkolenie online z 10 najczęściej popełnianych błędów w umowach IT
Celem warsztatów jest przybliżenie jego uczestnikom podstawowych zagadnień prawnych dotyczących umów na systemy IT oraz przedstawienie i omówienie praktycznych problemów prawnych jakie wiążą się z tworzeniem i realizowaniem umów na systemy IT, a także uwrażliwienie jego uczestników na treść poszczególnych zapisów w umowach w strategicznych obszarach związanych z jej realizacją.
Program warsztatu opiera są na autorskim modelu opracowanym po szeregu latach praktycznego uczenia i stosowania modelu SAMM (Strategic Alignment Maturity Model) profesora Jerry'ego Luftmana. Rozszerzony do dwóch wymiarów model uwzględnia najnowsze trendy i rozwiązania, w tym również zmiany związane z ewentualną transformacją cyfrową organizacji.
Celem szkolenia jest przybliżenie najważniejszych zagadnień prawnych dotyczących prawno-autorskich aspektów umów na systemy IT oraz przedstawienie i omówienie praktycznych problemów prawnych jakie wiążą się z ich ochroną w praktyce, a także uwrażliwienie jego uczestników na treść poszczególnych zapisów w umowach w strategicznych obszarach ich dotyczących.
Szkolenie umożliwia uczestnikom zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w procesowym podejściu do zarządzania usługami w organizacji IT.
Celem szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności komunikowania zmian w usługach informatycznych, zmian w informatyce i zmian biznesowych, których głównym polem realizacji jest obszar informatyki. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z aspektami organizacyjnymi i psychologiczno-społecznymi komunikacji oraz ich wpływem na przebieg i powodzenie zmiany.
Celem szkolenia jest uświadomienie korzyści i poznanie podstaw prowadzenia marketingu usług informatycznych realizowanych przez wewnętrzne działy IT. Udział w szkoleniu pozwoli zdobyć wiedzę pozwalająca na świadome kształtowanie wizerunku IT, efektywne promowanie usług, oraz minimalizowanie skutków niedostępności.
tel: +48 794 930 124
e-mail: biuro@edufuturo.pl
ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa
Kuduro sp. z o.o.
NIP: 5213934580
REGON: 38950480000000
KRS: 0000911706