Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes

Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT.

 

Realizacja już dla 1 osoby!

 

RABATY:

10% - druga osoba z firmy

20% - trzecia i kolejne osoby z firmy

 

 

Cel:

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji w organizacji oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania na styku IT i Biznesu. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze znaczeniem komunikacji dla jakości procesów i efektywności współpracy.

Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa. W części pierwszej dostarczona zostanie podstawowa wiedza teoretyczna niezbędna dla zrozumienia procesów komunikowania się w organizacji. W części drugiej omówione i przedyskutowane zostaną najważniejsze modele i najlepsze praktyki stosowane w poszczególnych obszarach.

Szkolenie ma charakter interaktywny i warsztatowy. Uczestnicy analizują i rozwiązują konkretne przykłady. Dostarcza ono gotowe rozwiązania organizacyjne i uczy praktycznych zachowań podnoszących efektywność komunikacji.

 

Odbiorca:

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej i zarządzającej każdego szczebla, począwszy od kierowników zespołów i wyżej. W szkoleniu powinny uczestniczyć wszystkie osoby odpowiedzialne za komunikację między IT a Biznesem. W szczególności szkolenie dedykowane jest osobom, które:

  • są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami IT (CIO i dyrektorzy IT)
  • są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami, których działanie w istotnej mierze zależy od IT,
  • pełnią rolę kierowników projektów IT lub kierowników projektów biznesowych angażujących IT,
  • kierują biurem projektów lub komórką organizacyjną odpowiedzialną za koordynację projektów w organizacji,
  • zarządzają organizacjami wsparcia użytkowników IT (Service Desk, Help Desk),
  • zrządzają działami bezpieczeństwa lub odpowiadają za zarządzanie kryzysowe.

 

Program szkolenia:

  1. Podstawy komunikacji
    1. Informacja i proces komunikowania się
    2. Podstawowy model komunikacji
    3. Komunikacja w organizacji
    4. Znaczenie komunikacji
  2. Specyfika komunikacji IT-Biznes
    1. Zrozumienie Biznesu przez IT
    2. Zrozumienie IT przez Biznes
    3. Wiedza o organizacji
    4. Standardy komunikacji
    5. Dzielenie się wiedzą
  3. Organizacyjne aspekty komunikacji
    1. Kultura organizacyjna
    2. Struktura organizacyjna
    3. Style kierowania
    4. Komunikacja formalna i interpersonalna
    5. Zarządzanie komunikacją
  4. Psychospołeczne aspekty komunikacji
    1. Model rozumienia informacji
    2. Różne konteksty IT i Biznesu
    3. Autorytet i wiarygodność w komunikacji
    4. Style komunikowania
    5. Znaczenie medium
  5. Płaszczyzny komunikacyjne
    1. Inicjatywa rozwojowa IT
    2. Komunikowanie zmiany
    3. Komunikacja w projektach kaskadowych
    4. Komunikacja w projektach zwinnych
    5. Komunikacja w modelu usługowym IT
  6. Umiejętności komunikacyjne
    1. Aktywne słuchanie
    2. Elementy głosowe
    3. Trudni rozmówcy
    4. Przekaz pisemny
    5. Błędy komunikacyjne
  7. Podsumowanie szkolenia
    1. Dojrzałość procesów w obszarze komunikacji
    2. Pytania

 

Czas trwania i forma:

Szkolenie jest dwudniowe i w sumie trwa 16 godzin, z czego zajęcia bezpośrednio z trenerem 13 godzin (w trakcie każdego dnia przewidziana jest godzinna przerwa na obiad i dwie 15 minutowe przerwy kawowe). Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia.

 

Zajęcia odbywają się codziennie w godzinach 9:00-17:00 według planu:

  • 00-11.00 zajęcia (2h)
  • 00-11.15 przerwa kawowa 
  • 15-13.00 zajęcia (1h 45’)
  • 00-14.00 lunch
  • 00-15.30 zajęcia (1h 30’)
  • 30-15.45 przerwa kawowa 
  • 45-17.00 zajęcia (1h 15’)

 

 W ramach szkoleń gwarantujemy Państwu:

 - Miłą i fachową obsługę organizatorów
 - Doświadczonego trenera
 - Sale szkoleniowe o wysokim standardzie
 - Obszerne drukowane materiały szkoleniowe
 - Certyfikat ukończenia szkolenia
 - Serwis kawowy
 - Obiad w każdym dniu szkolenia
 - Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych
 - Grupy do 12 osób


Zobacz również...

- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne
- Komunikowanie zmiany
-
Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT


Zapraszamy do kontaktu!

Karolina Murawska
tel. 794 930 124
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Event Properties

Event Date 30-05-2019 9:00
Event End Date 31-05-2019 17:00
Cena indywidualna 1690,00 zł
Lokalizacja
Warszawa - saleMordor.pl
Cybernetyki 4A/174, 02-677 Warszawa, Polska
Warszawa - saleMordor.pl
1690,00 zł

Location Map

Szukaj szkolenia

Newsletter

Kalendarz

Marzec   2019
M T W T F S S
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zadzwoń lub napisz do nas

Dane adresowe

ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa

 

Dane identyfikacyjne

NIP: 797-192-56-61
REGON: 145926883

Śledź nas na