Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT.
Trener: Krzysztof Tomkiewicz
NA ŻYCZENIE MOŻLIWA REALIZACJA SZKOLENIA RÓWNIEŻ W FORMIE STACJONARNEJ!
RABAT DLA ZESPOŁÓW: min. 3 osoby z firmy = 10% rabatu dla wszystkich!
Cel:
Szkolenie umożliwia uczestnikom zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w procesowym podejściu do zarządzania usługami w organizacji IT. Poznanie różnych standardów stosowanych w zarządzaniu usługami informatycznymi, różnych modeli procesów oraz podobieństw i różnic występujących między nimi. W szkoleniu podnoszona jest kwestia wartości i korzyści jakie można osiągnąć dzięki stosowaniu omawianych standardów.
Program szkolenia:
Odbiorca:
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów IT każdego szczebla, menedżerów i właścicieli procesów a w szczególności dla osób, które:
Czas trwania i forma:
Szkolenie online jest trzydniowe i w sumie trwa 12 godzin + przerwy. Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia.
Zajęcia odbywają się codziennie w godzinach 9:30-14:00.
W ramach szkoleń gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę organizatorów
- Doświadczonego trenera
- Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Grupy do 12 osób
Zobacz również...
- Skuteczne porozumiewanie się w biznesie
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach
Zapraszamy do kontaktu!
Karolina Murawska
tel. 794 930 124
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Event Date | Zarejestruj się | |
---|---|---|
Do ustalenia | 1890,00 zł |
tel: +48 794 930 124
e-mail: biuro@edufuturo.pl
ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa
Kuduro sp. z o.o.
NIP: 5213934580
REGON: 38950480000000
KRS: 0000911706