Celem szkolenia jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania problemami oraz praktycznych umiejętności ich diagnozowania. W pierwszej części szkolenia uczestnicy szkolenia poznają proces zarządzania problemami i jego relacje z innymi procesami ITSM. Druga część szkolenia koncentruje się na praktycznych metodach rozwiązywania problemów, w tym głównie tych rekomendowanych przez ITIL i HDI.
Poznanie podstawowych formalnych zasad analizy obiektowej i projektowania obiektowego, wzorców analitycznych. Zwrócenie uwagi na typowe błędy. Poznanie podstaw notacji UML (standard Object Management Group), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów. Szkolenie bazuje na standardowym, opisanym na OMG.org/mda, procesie wytwarzania oprogramowania oraz klasycznej literaturze z zakresu analizy obiektowej. Omawiane zagadnienia są ilustrowane realnymi projektami.
Celem szkolenia jest poznanie podstawowych formalnych zasad analizy przypływu pracy i zadań w organizacjach, poprawnego modelowania procesów biznesowych, procedur, reguł biznesowych. Poznanie podstaw notacji BPMN (standard Object Management Group w modelowaniu procesów biznesowych), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów.
Dostawców, którzy oferują rozwiązania AI jest sporo, a ich liczba będzie rosnąć. Wszyscy składają sporo obietnic, ale ich umowy są często niewystarczające. Na co należy zwrócić uwagę w takich umowach? Odpowiedź znajdziesz podczas tego szkolenia!
W dobie dynamicznego rozwoju rynku nowych technologii usystematyzowanie wiedzy z zakresu najważniejszych elementów umów zawieranych w związku ze sprzedażą rozwiązań informatycznych ma ogromne znaczenie dla każdej ze stron tych umów.
Poznanie formalnych zasad dokumentowania wymagań na systemy, zarządzania zakresem projektu, analizy biznesowej. Poznanie podstaw notacji BMM i SysML (standard Object Management Group), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów. Szkolenie bazuje na standardowym, opisanym na OMG.org/mda, procesie wytwarzania oprogramowania.
Wietnam jest jednym z istotnych partnerów biznesowych Polski. Sprzyjały temu na przestrzeni lat podobne doświadczenia polityczne. Jednakże Polska i Wietnam należą do odmiennych kręgów kulturowych. Sukces współpracy gospodarczej podyktowany jest natomiast wzajemnym zrozumieniem oraz poszanowaniem odmienności. Dlatego jeśli chcesz poznać bliżej swojego wietnamskiego klienta biznesowego to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Uczestnicy szkolenia poznają najskuteczniejsze metody i sposoby na efektywną organizację zadań. Poznają aplikacje, które pozwalają na uporządkowanie zadań, ograniczenie rozpraszaczy i skupienie na priorytetach. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili określać priorytety i tak organizować swoją pracę, by najważniejsze zadania były zawsze realizowane na czas.
Szkolenie to jest niezwykle pomocne dla wszystkich, którzy muszą zabierać głos publicznie oraz dla osób, które mają częsty kontakt z mediami. Podczas wielu interaktywnych ćwiczeń uczestnicy poznają tajniki związane z przemawianiem, przygotowywaniem wystąpienia. Podczas szkolenia uczestnicy zachęcani są do eksperymentów, które pozwolą na wypracowanie własnego stylu prezentacji, który stanie się pozytywnym wyróżnikiem każdego uczestnika.
Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają kompleksową wiedzę na temat sposobów promowania nieruchomości w Internecie oraz za pomocą tradycyjnych kanałów sprzedaży (prasa, billboardy), a także poznają tajniki cross promotion w branży nieruchomości. Podczas szkolenia zostanie położony również nacisk na relacje z klientem i sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi tak, aby móc przekonać nawet najbardziej wymagającego klienta do zakupu oferowanej nieruchomości.
tel: +48 794 930 124
e-mail: biuro@edufuturo.pl
ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa
Kuduro sp. z o.o.
NIP: 5213934580
REGON: 38950480000000
KRS: 0000911706