Poznanie podstawowych formalnych zasad analizy obiektowej i projektowania obiektowego, wzorców analitycznych. Zwrócenie uwagi na typowe błędy. Poznanie podstaw notacji UML (standard Object Management Group), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów. Szkolenie bazuje na standardowym, opisanym na OMG.org/mda, procesie wytwarzania oprogramowania oraz klasycznej literaturze z zakresu analizy obiektowej. Omawiane zagadnienia są ilustrowane realnymi projektami.
Przygotuj swoją organizację do rozwoju w erze AI dzięki temu programowi szkoleniowemu skoncentrowanemu na kadrze kierowniczej.
Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa. W części pierwszej dostarczona zostanie podstawowa wiedza teoretyczna niezbędna dla zrozumienia procesów komunikowania się w organizacji. W części drugiej omówione i przedyskutowane zostaną najważniejsze modele i najlepsze praktyki stosowane w poszczególnych obszarach.
Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy na temat komunikacji w zespole projektowym oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania w zarządzaniu projektami. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z aspektami organizacyjnymi i psychologiczno-społecznymi komunikacji oraz ich wpływem na jakość i efektywności projektów.
Poznanie formalnych zasad dokumentowania wymagań na systemy, zarządzania zakresem projektu, analizy biznesowej. Poznanie podstaw notacji BMM i SysML (standard Object Management Group), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów. Szkolenie bazuje na standardowym, opisanym na OMG.org/mda, procesie wytwarzania oprogramowania.
W dobie dynamicznego rozwoju rynku nowych technologii usystematyzowanie wiedzy z zakresu najważniejszych elementów umów zawieranych w związku ze sprzedażą rozwiązań informatycznych ma ogromne znaczenie dla każdej ze stron tych umów.
Celem szkolenia jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania problemami oraz praktycznych umiejętności ich diagnozowania. W pierwszej części szkolenia uczestnicy szkolenia poznają proces zarządzania problemami i jego relacje z innymi procesami ITSM. Druga część szkolenia koncentruje się na praktycznych metodach rozwiązywania problemów, w tym głównie tych rekomendowanych przez ITIL i HDI.
Celem szkolenia jest poznanie podstawowych formalnych zasad analizy przypływu pracy i zadań w organizacjach, poprawnego modelowania procesów biznesowych, procedur, reguł biznesowych. Poznanie podstaw notacji BPMN (standard Object Management Group w modelowaniu procesów biznesowych), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów.
Autorskie szkolenie oparte na najlepszych praktykach zawartych w Bibliotece ITIL oraz własnych doświadczeniach w budowie i wdrażaniu Katalogu Usług i Zarządzania Finansami IT.
Wietnam jest jednym z istotnych partnerów biznesowych Polski. Sprzyjały temu na przestrzeni lat podobne doświadczenia polityczne. Jednakże Polska i Wietnam należą do odmiennych kręgów kulturowych. Sukces współpracy gospodarczej podyktowany jest natomiast wzajemnym zrozumieniem oraz poszanowaniem odmienności. Dlatego jeśli chcesz poznać bliżej swojego wietnamskiego klienta biznesowego to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
tel: +48 794 930 124
e-mail: biuro@edufuturo.pl
ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa
Kuduro sp. z o.o.
NIP: 5213934580
REGON: 38950480000000
KRS: 0000911706