Wybór doświadczonego i kompetentnego trenera to cel, który stawiamy sobie ponad wszystko! Trener to 80% sukcesu szkolenia, a sukces szkolenia, to także Wasz sukces uwieńczony awansem, podniesieniem kwalifikacji oraz podwyżką!

Dlatego też nasi trenerzy to czynni zawodowo specjaliści, pracownicy naukowi, autorzy i współautorzy wielu publikacji oraz książek, praktycy i teoretycy nowoczesnych metod w dziedzinie IT i biznesu oraz wykładowcy Renomowanych Państwowych Uczelni Wyższych!

 

 "Pokazałem Wam drogę. Przejść nią musicie sami."

(Budda Siakjamuni)

 

 

 

KRZYSZTOF TOMKIEWICZ (https://myszkolimy.pl/trenerzy/dr-in-krzysztof-tomkiewicz/14)

Magister elektroniki po wydziale automatyki, doktor nauk technicznych w dyscyplinie mechanika, zawodowy oficer, który w swojej pierwszej pracy dzielił czas między logistykę, technikę i szkolenie. Ma kilkuletnie doświadczenie naukowe i dydaktyczne - w pracy naukowej zajmował się między innymi teorią niezawodności, diagnostyką techniczną oraz komputerowym wspomaganiem projektowania, wytwarzania i eksploatacji. Nadal gościnnie wykłada na Politechnice Warszawskiej zarządzanie usługami IT. Doradzał firmom szkoleniowym i doradczym w zakresie rozwoju produktów, marketingu i analizach rynkowych. Członek HDI-Poland, itSMF Polska, PSTP i ProCAX. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych. Współpracując z wydawnictwem IDG Poland organizował konferencje koncentrujące się na wykorzystaniu systemów informatycznych w zarządzaniu, odpowiadając przede wszystkim za ich program merytoryczny. Od wielu lat aktywnie promuje wykorzystanie nowoczesnych metod zarządzania i wykorzystania narzędzi informatycznych w przemyśle, usługach i administracji. Dostrzegając znaczenie czynników ludzkich w organizacji należy do propagatorów koncepcji i metod zwracających uwagę na postawy, zachowania i kulturę organizacyjną (m.in. SAMM™, ABC of ICT™, Hogan Assessment System™, DIGMA™, Model 5P™).

 

 

JAROSŁAW ŻELIŃSKI (autor bloga https://it-consulting.pl/firma-it-consulting-jaroslaw-zelinski/jaroslaw-zelinski/)

Ekspert niezależny. Analityk biznesowy.

Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej. Od 1991 roku w branży informatycznej, początkowo jako analityk, później także projektant architektury informacyjnej systemów. W latach 20002004 cztery roczne kontakty jako analityk rynku i menedżer działu rozwoju produktów. OD 2004 roku prowadzi niezależną działalność jako ekspert w obszarze analizy biznesowej i projektowania systemów. Od 1998 prowadzi samodzielne prace badawcze nad stosowaniem modeli w analizach systemowych. Ma na koncie kilkadziesiąt publikacji w prasie branżowej, literaturze naukowej. W 2016 roku, nakładem wydawnictwa One Press, ukazała się autorska monografia Analiza Biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji. Do odbiorców usług należą między innymi: KGHM Polska Miedź SA, Kancelaria Senatu, Komisja Nadzoru Finansowego, Żandarmeria Wojskowa, Orange SA, i inne centralne instytucje publiczne, zakłady produkcyjne i usługowe. Prowadzi wykłady z zakresu analizy biznesowej i modelowania, na uczelniach wyższych: początkowo od 2005 roku Akademia Morska w Gdyni, od 2015 roku w WIT Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod auspicjami Polskiej Akademii Nauk.

 

RENATA WARCHOŁ-LEWICKA (https://gsw.com.pl/zespol/renata-warchol-lewicka)

Radca prawny Renata Warchoł-Lewicka, partner kancelarii „Gorazda, Świstuń, Wątroba i wspólnicy” adwokaci i radcowie prawni sp. partnerska w Krakowie. Ekspert w dziedzinie umów w obrocie gospodarczym, ze szczególnym uwzględnieniem umów zawieranych w branży IT. Specjalista w obszarze praw związanych z nowymi technologiami, w tym praw autorskich. Uczestniczyła w tworzeniu i negocjowaniu umów w ponad 200 projektach wdrożeniowych systemów informatycznych, w tym dla sektorów bankowego, telekomunikacyjnego, energetycznego, gazowego, transport & logistyka. Wiedza i doświadczenia z zakresu cyklu życia projektów IT i związanych z nimi procesów pozwala jej na efektywne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi im towarzyszącymi i szacować ryzyko ich wystąpienia już na etapie negocjacji. Koordynator i konsultant zespołów wdrożeniowych RODO. Reprezentuje również klientów w sporach sądowych dotyczących umów wdrożeniowych. Trener na szkoleniach dla klientów kancelarii z zakresu umów z obszaru IT.

 

 

RAFAŁ MRÓWKA (https://ssl-kolegia.sgh.waw.pl/pl/KZiF/struktura/KTZ/katedra/sklad/Strony/dr_Rafal_Mrowka.aspx)

Jest profesorem w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie specjalizuje się w analizie nowoczesnych modeli organizacji, problemach przywództwa gospodarczego, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników, zarządzaniu kompetencjami pracowników oraz public relations. Jest on także kierownikiem programu MBA-SGH (program Executive MBA w SGH, jeden z najlepszych programów EMBA w Polsce według rankingu miesięcznika Pespektywy) oraz  kierownikiem Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH. Jest uznanym wykładowcą, m.in. wielokrotnie znajdował się w gronie najlepszych wykładowców SGH w ocenie studentów (ranking TOP10), jest laureatem nagrody dla najlepszych wykładowców programu MBA-SGH. Rafał Mrówka działa także aktywnie na rynku doradczym i szkoleniowym – ma 20 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów dla biznesu. Specjalizuje się badaniach satysfakcji pracowników, pobudzaniu zaangażowania pracowników, programach wspierania innowacyjności organizacji, programach rozwoju kompetencji menedżerów i kształtowania umiejętności przywódczych oraz budowaniem wizerunku organizacji, osób, produktów. Od ponad 20 lat prowadzi także szkolenia związane z rozwijaniem kompetencji autoprezentacyjnych i przygotowaniem wystąpień publicznych. Szkolił w tym zakresie wielu menedżerów, działaczy politycznych i samorządowych.

 

 

AGNIESZKA JARZĘBOWSKA (autor bloga http://www.agnieszkajarzebowska.com/blog/)

Wykładowca akademicki, certyfikowany trener biznesu, autorka książki „Nawyk produktywności. Wszystko, czego potrzebujesz, aby osiągać w życiu maksymalne efekty”.  W 2014 roku uzyskała tytuł doktora na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu efektywnego zarządzania sobą i zadaniami w czasie, osiągania maksymalnej produktywności. Pracuje z zespołami nad poprawą ich organizacji pracy i podniesieniem efektywności osobistej i zespołowej. Pokazuje jak kreować życie w oparciu o własne wartości i tak organizować czas, by budować satysfakcjonującą codzienność. Prowadzi sesje shadowingowe dla menedżerów średniego i wyższego szczebla skierowane na wzrost produktywności działań. Doświadczenie zawodowe zdobywała w działach marketingu w firmach z branży paliwa/retail i FMCG. Na sali szkoleniowej dba o komfort uczestników. Tworzy programy szkoleniowe oparte na praktycznym rozwijaniu kompetencji. 

 

JUDYTA SZKUDLAREK-PITAK (autor bloga podróżniczego https://www.judytaszkudlarek.pl/o-nas)

Trener biznesu i szkoleniowiec specjalizujący się w prowadzeniu treningów międzykulturowych, szkoleń z zakresu marketingu i komunikacji interpersonalnej. Doktor nauk humanistycznych, absolwentka politologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Specjalizuje się w badaniach nad społeczno-kulturowymi uwarunkowaniami rozwoju przedsiębiorczości w transformujących się systemach ekonomicznych Azji Południowo-Wschodniej. Ukończyła studia podyplomowe z zarządzania projektami. Posiada także certyfikat praktyk NLP. Ma bogate doświadczenie zawodowe, związane z bankowością, marketingiem i HR. Aktualnie pracuje w globalnej instytucji finansowej i odpowiada za kontakty ze szwajcarskimi partnerami. Prywatnie jest mamą 2-letniego synka i uwielbia podróże. Z każdą kolejną wyprawą udowadnia, że podróżowanie z dzieckiem jest przyjemnością i ciekawym wyzwaniem.

  

MONIKA MOSKAL (https://cdv.pl/osoby/monika-moskal/)

Analityk biznesowy odpowiedzialny w firmie m.in. za analizy systemowe i wdrożenia systemów IT, specjalizujący się w narzędziach no-code, a szczególnie Logotec App Studio, przy których pomocy tworzy własne, natywne aplikacje/rozwiązania bazodanowe działające na wszystkich popularnych systemach operacyjnych. Ponadto tłumacz (freelancer) języka chińskiego i angielskiego, który poza pracą analityka biznesowego dokonuje także tłumaczenia i lokalizacji rozwiązań IT na język i rynek chiński. Doktorantka na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Ukończyła studia na Uniwersytecie Jagiellońskim na kierunku studia azjatyckie z językiem chińskim, gdzie otrzymała stypendium wyjazdowe do Chin. Równolegle ukończyła studia na Uniwersytecie Śląskim na kierunku doradztwo filozoficzne i coaching oraz studia magisterskie na kierunku filologia angielska z tłumaczeniem na język chiński. Wcześniej ukończyła program IB (The International Baccalaureate).
 
 
 
 
ANDRZEJ KONIUK (autor książki i bloga https://www.koniuk.com/manager-poradnik.html)

Fractional CFO. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach z 15 letnim doświadczeniem w finansach. Doświadczenie zawodowe zdobywał w organizacjach biznesowych różnej wielkości – od małych podmiotów gospodarczych po międzynarodowe korporacje. Koncentruje się na przeprowadzaniu diagnozy organizacji, optymalizacji struktur finansowania, przeprowadzaniu analiz finansowych i controllingowych przedsiębiorstw. Łączy myślenie systemowe z działalnością operacyjną, szuka rozwiązań problemów na poziomie całej organizacji i styku działań poszczególnych grup projektowych. ​Motto zawodowe to: „Każda liczba ma jakąś historię. Moim zadaniem jest ją opowiedzieć”.

 

Szukaj szkolenia

Newsletter

Kalendarz

Marzec   2024
M T W T F S S
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zadzwoń lub napisz do nas

Dane adresowe

ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa

 

Dane identyfikacyjne

Kuduro sp. z o.o.

NIP: 5213934580

REGON: 38950480000000

KRS: 0000911706

Śledź nas na