Wybór doświadczonego i kompetentnego trenera to cel, który stawiamy sobie ponad wszystko! Trener to 80% sukcesu szkolenia, a sukces szkolenia, to także Wasz sukces uwieńczony awansem, podniesieniem kwalifikacji oraz podwyżką!

Dlatego też nasi trenerzy to czynni zawodowo specjaliści, pracownicy naukowi, autorzy i współautorzy wielu publikacji oraz książek, praktycy i teoretycy nowoczesnych metod w dziedzinie IT i biznesu oraz wykładowcy Renomowanych Państwowych Uczelni Wyższych!

 

 "Pokazałem Wam drogę. Przejść nią musicie sami."

(Budda Siakjamuni)

 

 

 

KRZYSZTOF TOMKIEWICZ

Magister elektroniki po wydziale automatyki, doktor nauk technicznych w dyscyplinie mechanika, zawodowy oficer, który w swojej pierwszej pracy dzielił czas między logistykę, technikę i szkolenie. Ma kilkuletnie doświadczenie naukowe i dydaktyczne - w pracy naukowej zajmował się między innymi teorią niezawodności, diagnostyką techniczną oraz komputerowym wspomaganiem projektowania, wytwarzania i eksploatacji. Nadal gościnnie wykłada na Politechnice Warszawskiej zarządzanie usługami IT. Doradzał firmom szkoleniowym i doradczym w zakresie rozwoju produktów, marketingu i analizach rynkowych. Członek HDI-Poland, itSMF Polska, PSTP i ProCAX. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych. Współpracując z wydawnictwem IDG Poland organizował konferencje koncentrujące się na wykorzystaniu systemów informatycznych w zarządzaniu, odpowiadając przede wszystkim za ich program merytoryczny. Od wielu lat aktywnie promuje wykorzystanie nowoczesnych metod zarządzania i wykorzystania narzędzi informatycznych w przemyśle, usługach i administracji. Dostrzegając znaczenie czynników ludzkich w organizacji należy do propagatorów koncepcji i metod zwracających uwagę na postawy, zachowania i kulturę organizacyjną (m.in. SAMM™, ABC of ICT™, Hogan Assessment System™, DIGMA™, Model 5P™).

 

 

JAROSŁAW ŻELIŃSKI

Ekspert niezależny. Analityk biznesowy.

W 1984 ukończył Technikum Górnicze w Chorzowie. W 1989 ukończył studia na Wydziale Elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej. W trakcie studiów członek koła naukowego, zdobywca 1 nagrody Konkursu Młodych pracowników nauki w Zielonej Górze. Studia ukończył wyróżnioną obroną pracy magisterskiej na temat nowatorskich systemów komunikacji i łączności w paśmie milimetrowym. Po ukończeniu studiów pracownik naukowy, adiunkt zakładu transmisji informacji Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Łączności, współpracownik WAT. Specjalizował się głównie w analizie systemów łączności i teorii komunikacji. Od 1991 roku pracuje w branży IT uczestnicząc w projektach z zakresu wdrożeń systemów IT, analiz systemowych i doradztwa organizacyjnego. Obecnie prowadzi komercyjne projekty dla firm i organizacji oraz samodzielne studia i prace badawcze z obszaru analiz systemowych w takich dziedzinach jak: teoria i filozofia zarządzania, teoria i filozofia prawa, teoria i filozofia nauki i epistemologia i kognitywistyka oraz projektowania logiki i architektury oprogramowania. Doktorant w Instytucie Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk.  Kilkadziesiąt publikacji w prasie specjalistycznej. Biegły w obszarze ochrony wartości intelektualnych i know-how w inżynierii oprogramowania.

 

RENATA WARCHOŁ-LEWICKA

Radca prawny. Ekspert w dziedzinie umów w obrocie gospodarczym, ze szczególnym uwzględnieniem umów zawieranych w branży IT oraz w branży budowlanej. Posiada wieloletnie doświadczenie w negocjowaniu i przygotowywaniu umów dotyczących wdrożeń i utrzymania zintegrowanych systemów informatycznych oraz umów dotyczących inwestycji budowlanych, a także konsultowaniu rozwiązań w razie sporów powstałych na tle ich wykonywania. Ponadto specjalizuje się w prawie pracy (szczególnie w obszarze umów zawieranych z pracownikami), prawie zamówień publicznych (szczególnie w obszarze reprezentowania uczestników postępowań przy składaniu protestów i odwołań przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych) oraz prawie autorskim (szczególnie w obszarze IT) oraz prawnej obsłudze procesów inwestycyjnych (szczególnie w zakresie due diligence oraz opracowywania i negocjowania umów inwestycyjnych). Świadczy usługi również w języku angielskim. Zna język rosyjski na poziomie konwersacyjnym oraz hiszpański i niemiecki na poziomie podstawowym.

 

 

RAFAŁ MRÓWKA

Jest profesorem w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie specjalizuje się w analizie nowoczesnych modeli organizacji, problemach przywództwa gospodarczego, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników, zarządzaniu kompetencjami pracowników oraz public relations. Jest on także kierownikiem programu MBA-SGH (program Executive MBA w SGH, jeden z najlepszych programów EMBA w Polsce według rankingu miesięcznika Pespektywy) oraz  kierownikiem Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH. Jest uznanym wykładowcą, m.in. wielokrotnie znajdował się w gronie najlepszych wykładowców SGH w ocenie studentów (ranking TOP10), jest laureatem nagrody dla najlepszych wykładowców programu MBA-SGH. Rafał Mrówka działa także aktywnie na rynku doradczym i szkoleniowym – ma 20 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów dla biznesu. Specjalizuje się badaniach satysfakcji pracowników, pobudzaniu zaangażowania pracowników, programach wspierania innowacyjności organizacji, programach rozwoju kompetencji menedżerów i kształtowania umiejętności przywódczych oraz budowaniem wizerunku organizacji, osób, produktów. Od ponad 20 lat prowadzi także szkolenia związane z rozwijaniem kompetencji autoprezentacyjnych i przygotowaniem wystąpień publicznych. Szkolił w tym zakresie wielu menedżerów, działaczy politycznych i samorządowych.

 

 

KRZYSZTOF PIOTROWSKI

Posiada wieloletnie doświadczenie od programowania poprzez analizowanie, projektowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych. Brał udział w dużych projektach budowy złożonych systemów informatycznych głównie w sektorze finansowym, projektach z zakresu zarządzania środowiskiem IT, jak również organizacji zarządzania usługami IT. Jeden z inicjatorów i założycieli Stowarzyszenia itSMF Polska. Reprezentuje stowarzyszenie w pracach komitetu technicznego PKN w obszarze zarządzania usługami (zakres normy ISO 20000). Posiada certyfikat audytora wiodącego ISO 20000. Współpracuje z APMG w ramach lokalizacji ITIL na język polski. Absolwent Instytutu Automatyki Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej.

 

 

 

MARCIN WIZGIRD

Architekt IT z ponad 10 letnim doświadczeniem konsultingowym zdobytym w renomowanych firmach doradczych na zakończonych sukcesem międzynarodowych projektach min. w UK, Niemczech, Szwajcarii czy USA. Specjalizuje się w projektowaniu architektur globalnych systemów business intelligence i hurtowni danych przeznaczonych dla setek użytkowników. Systemy BI zaprojektowane przez Marcina wspierają bardzo skomplikowane procesy biznesowe i umożliwiają analitykę biznesową na olbrzymich wolumenach danych. Oprócz działalności konsultingowej, zajmuje się prowadzeniem szkoleń w zakresie business intelligence i hurtowni danych oraz rozwojem najlepszych praktyk Architektury IT w ramach Międzynarodowego Stowarzyszenia Architektów IT IASA. W obecnym momencie legitymuje się certyfikatami TDWI CBIP(Certfifed Business Intelligence Professional), CDMP (Certified Data Management Professional), TOGAF 9 oraz CITA-F (IASA).

 

JUDYTA SZKUDLAREK-PITAK

Trener biznesu i szkoleniowiec specjalizujący się w prowadzeniu treningów międzykulturowych, szkoleń z zakresu marketingu i komunikacji interpersonalnej. Doktor nauk humanistycznych, absolwentka politologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Specjalizuje się w badaniach nad społeczno-kulturowymi uwarunkowaniami rozwoju przedsiębiorczości w transformujących się systemach ekonomicznych Azji Południowo-Wschodniej. Ukończyła studia podyplomowe z zarządzania projektami. Posiada także certyfikat praktyk NLP. Ma bogate doświadczenie zawodowe, związane z bankowością, marketingiem i HR. Aktualnie pracuje w globalnej instytucji finansowej i odpowiada za kontakty ze szwajcarskimi partnerami. Prywatnie jest mamą 2-letniego synka i uwielbia podróże. Z każdą kolejną wyprawą udowadnia, że podróżowanie z dzieckiem jest przyjemnością i ciekawym wyzwaniem.

Szukaj szkolenia

Newsletter

Kalendarz

Styczeń   2019
M T W T F S S
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Zadzwoń lub napisz do nas

Dane adresowe

ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa

 

Dane identyfikacyjne

NIP: 797-192-56-61
REGON: 145926883

Śledź nas na