Komunikacja w zespole projektowym

Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT. 

 

WYJĄTKOWY WAKACYJNY RABAT - 20%! Zapytaj o kod rabatowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Cel:

Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy na temat komunikacji w zespole projektowym oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania w zarządzaniu projektami. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z aspektami organizacyjnymi i psychologiczno-społecznymi komunikacji oraz ich wpływem na jakość i efektywności projektów.

Program szkolenia obejmuje krótkie wprowadzenie w terminologię zarządzania projektami, przegląd podejść do tematu komunikacji w najpowszechniej wykorzystywanych metodykach i szczegółowe omówienie najistotniejszych zagadnień z obszaru komunikacji. Większość szkolenia opiera się na sprawdzonych wzorcach i najlepszych praktykach stosowanych przez organizacje, natomiast na zakończenie przedstawione będą najnowsze trendy w dziedzinie.

Szkolenie ma charakter wprowadzający i przygotowuje uczestników do udziału w warsztatach oraz treningach z konkretnych technik komunikacyjnych. Nie należy spodziewać się, że dostarczy ono gotowych rozwiązań organizacyjnych, a na pewno nie zastąpi dobrego coacha, pozwoli jednak zrozumieć istotę zagadnienia i nauczy, gdzie i jakie rozwiązanie stosować.

 

Program szkolenia:

  1. Zarządzanie projektami
    1. Projekty i standardy zarządzania projektami
    2. Zespół projektowy i role w projekcie
    3. Kierownik projektu
    4. Ludzie i komunikacja w projekcie
  2. Podstawy komunikacji
    1. Informacja i proces komunikowania się
    2. Podstawowy model komunikacji
    3. Model rozumienia informacji
    4. Komunikacja formalna i interpersonalna
    5. Tradycyjne formy komunikacji w projektach
  3. Komunikacja w metodykach projektowych
    1. Komunikacja w PRINCE2
    2. Komunikacja w PMBOK
    3. Komunikacja w podejściu TIPI
    4. Komunikacja w metodykach zwinnych
    5. Procedury vs. współpraca
  4. Rozwój umiejętności komunikacyjnych
    1. Znaczenie zdolności komunikacyjnych
    2. Zarządzanie umiejętnościami komunikacyjnymi
    3. Szkolenia z zakresu komunikacji
    4. Spotkania integracyjne i relacje nieformalne
  5. Procesy zarządzania komunikacją w projekcie
    1. Zarządzanie komunikacją w projekcie
    2. Rozpoznawanie interesariuszy i Planowanie komunikacji
    3. Dostarczanie informacji i Sprawozdawczość wykonania
    4. Kształtowanie oczekiwań interesariuszy
    5. Zamknięcie administracyjne
  6. Kanały i style komunikacji
    1. Kanały komunikacyjne
    2. Komunikacja werbalna i niewerbalna
    3. Obieg informacji w projekcie
    4. Systemy gromadzenia i dystrybucji informacji
    5. Style komunikacji
  7. Informacje zwrotne
    1. Kultura czy obowiązek
    2. Zasady przekazywania informacji zwrotnej
    3. Konstruktywne i destruktywne informacje zwrotne
    4. Przyjmowanie informacji zwrotnej
  8. Komunikacja w nowoczesnych metodach zarządzania projektami
    1. Organizacja pracy zespołowej
    2. Zarządzanie transferem wiedzy
    3. Współpraca w zespole projektowym
    4. Przywództwo w zespole projektowym
  9. Podsumowanie szkolenia
    1. Pytania
    2. Ankiety satysfakcji
    3. Dyplomy

 

Odbiorca:

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników projektów, zarówno informatycznych jak i biznesowych. Z pewnością będzie przydatne dla osób, które kierują biurem projektów lub komórką organizacyjną odpowiedzialną za koordynację projektów w organizacji, ewentualnie nadzorują projekty i programy.

Szkolenie, ze względu na swój podstawowy i przeglądowy charakter, będzie przydatne zarówno dla osób, które dobrze znają dowolną metodykę, jak i dla tych, które nie posiadają przygotowania w dziedzinie zarządzania projektami. Polecane jest osobom, które w projekcie będą uczestniczyły po raz pierwszy, szczególnie gdy obejmują funkcję kierowniczą, lub mają złe doświadczenia z wcześniejszych projektów.

 

Czas trwania i forma:

Szkolenie jest dwudniowe i w sumie trwa 16 godzin, z czego zajęcia bezpośrednio z trenerem 13 godzin (w trakcie każdego dnia przewidziana jest godzinna przerwa na obiad i dwie 15 minutowe przerwy kawowe). Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia.

  

Zajęcia odbywają się codziennie w godzinach 9:00-17:00 według planu:

  • 00-11.00 zajęcia (2h)
  • 00-11.15 przerwa kawowa 
  • 15-13.00 zajęcia (1h 45’)
  • 00-14.00 lunch
  • 00-15.30 zajęcia (1h 30’)
  • 30-15.45 przerwa kawowa 
  • 45-17.00 zajęcia (1h 15’)

 

 W ramach szkoleń gwarantujemy Państwu:

 - Miłą i fachową obsługę organizatorów
 - Doświadczonego trenera
 - Sale szkoleniowe o wysokim standardzie
 - Obszerne drukowane materiały szkoleniowe
 - Certyfikat ukończenia szkolenia
 - Serwis kawowy
 - Obiad w każdym dniu szkolenia
 - Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych
 - Grupy do 12 osób


Zobacz również...

- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT
-
Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach 


Zapraszamy do kontaktu!

Karolina Murawska
tel. 794 930 124
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Event Properties

Event Date 02-07-2019 9:00
Event End Date 03-07-2019 17:00
Cena indywidualna 1950,00 zł
Lokalizacja
Warszawa - saleMordor.pl
Cybernetyki 4A/174, 02-677 Warszawa, Polska
Warszawa - saleMordor.pl
1950,00 zł

Location Map

Szukaj szkolenia

Newsletter

Kalendarz

Czerwiec   2019
M T W T F S S
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Zadzwoń lub napisz do nas

Dane adresowe

ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa

 

Dane identyfikacyjne

NIP: 797-192-56-61
REGON: 145926883

Śledź nas na