ITIL® Foundation

Miejsce szkolenia: do uzgodnienia

Szkolenie organizowane dla grup zamkniętych.

 

ITIL (Information Technology Infrastructure Library) to zbiór najlepszych praktyk, a także usystematyzowane, sprawdzone i powszechnie stosowane przez liczne firmy, organizacje i instytucje na całym świecie podejście do zarządzania usługami IT. Znajomość podstaw procesowego modelu zarządzania proponowanego przez ITIL jest istotnym elementem podnoszącym jakość funkcjonowania działów i organizacji zajmujących się świadczeniem usług IT.

 

Cel:

Uczestnicy szkolenia zapoznają się z najważniejszymi założeniami metodyki ITIL, strukturą procesów, pojęciami i zasadami funkcjonowania organizacji świadczącej usługi informatyczne w oparciu o najlepsze praktyki. Zakres wiadomości przekazywany na szkoleniu przygotowuje uczestników do egzaminu na certyfikat ITIL Foundation w najnowszej wersji.

 

Odbiorca:

- kadra zarządzająca i pracownicy działów IT,

- kierownicy i pracownicy wsparcia (Servicedesk),

- kadra zarządzająca i pracownicy firm usługowych z sektora IT,

- wszyscy zainteresowani poznaniem i stosowaniem metodyki ITIL w praktyce,

- wszyscy zainteresowani uzyskaniem certyfikatu ITIL Foundation.

 

Program:

1. Wprowadzenie do metodyki ITIL

2. Zarządzanie usługami

3. Cykl życia usługi

4. Strategia usługi

5. Projektowanie usługi

6. Przekazanie usługi

7. Eksploatacja usługi

8. Ustawiczne doskonalenie usługi

9. Zakończenie szkolenia

10. Egzamin ITIL Foundation

 

Czas trwania i forma:

Szkolenie trwa 2 dni i obejmuje zajęcia w formie wykładów oraz ćwiczenia praktyczne. Językiem wykładowym jest język polski. Materiały i ćwiczenia są w języku polskim. Stosowana terminologia zgodna jest z najnowszym glosariuszem (słownikiem oficjalnych tłumaczeń pojęć i terminów ITIL z języka angielskiego na język polski) i przygotowuje do egzaminu ITIL Foundation w języku polskim.

 

Korzyści i zalety wynikające ze stosowania metodyki ITIL:

- stosowanie metodyki ITIL pozwala na redukcję kosztów (do zarządzania IT podchodzimy jak do zarządzania biznesem),

- lepsze zarządzanie jakością (poprzez stałe doskonalenie organizacji),

- zwiększenie produktywności (w wyniku poprawy zagospodarowania zasobów i organizacji pracy),

- uporządkowanie organizacji (dzięki ustaleniu ról i odpowiedzialności),

- usprawnienie komunikacji (na co wpływa spójna koncepcja IT oraz uporządkowana struktura komunikacji),

- poprawa relacji z klientem (dzięki skupieniu uwagi na korzyściach dla biznesu, również w przypadku wewnętrznych działów IT).

Szkolenia są organizowane na poziomie przygotowującym do egzaminu ITIL Foundation.

 

Korzyści dla uczestnika:

- zdobędzie wiedzę na temat procesów, relacji, korzyści i wyzwań w metodyce ITIL,

- będzie wiedział jak wygląda Cykl Życia Usługi (Service Lifecycle), na którym opiera się funkcjonowanie biblioteki ITIL,

- zrozumie model procesowy, który wpływa na przekształcenie organizacji IT w dobrze zarządzaną jednostkę,

- pozna podstawowe definicje oraz standardowe słownictwo z zakresu tematyki ITIL,

- przygotuje się do certyfikowanego egzaminu ITIL Foundation.

 

Egzamin ITIL Foundation

Egzamin daje możliwość uzyskania oficjalnego certyfikatu „ITIL® Foundation”. Koniecznym warunkiem przystąpienia do egzaminu jest posiadanie statusu absolwenta szkolenia akredytowanego. Certyfikat jest międzynarodowym poświadczeniem wiedzy merytorycznej w zakresie stosowania metody ITIL w zarządzaniu projektami. Egzamin można zdawać w języku polskim lub angielskim.

Egzamin ITIL Foundation trwa 60 minut i składa się z 40 pytań. Do każdego pytania podane są 4 odpowiedzi, z których tylko jedna jest prawidłowa. Za każdą poprawną odpowiedź zdający otrzymuje 1 punkt. Maksymalnie można uzyskać 40 punktów. Aby zdać egzamin należy odpowiedzieć prawidłowo na przynajmniej 26 pytań (65%). Nie ma ujemnych punktów za błędne odpowiedzi, a wynik egzaminu nie jest prezentowany na certyfikacie.

Egzamin ma formę pisemną. Zgodnie z regulaminem egzaminu nie wolno używać jakichkolwiek materiałów pomocniczych, środków łączności jak również nie wolno konsultować się z innymi zdającymi.

Koszt egzaminu: 750,00 zł 

 

 W ramach szkoleń gwarantujemy Państwu:


 - Miłą i fachową obsługę organizatorów
 - Doświadczonego trenera
 - Sale szkoleniowe o wysokim standardzie
 - Obszerne drukowane materiały szkoleniowe
 - Certyfikat ukończenia szkolenia
 - Serwis kawowy
 - Obiad w każdym dniu szkolenia
 - Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych
 - Grupy do 12 osób 


Zobacz również...

- Marketing usług IT
-
Procesy zarządzania usługami w IT
-
Szkolenie dwudniowe: Umowy na usługi i systemy IT


Zapraszamy do kontaktu!

Karolina Murawska
tel. 794 930 124
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Event Properties

Event Date Do ustalenia
Cena indywidualna Free

Szukaj szkolenia

Newsletter

Kalendarz

Grudzień   2018
M T W T F S S
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Zadzwoń lub napisz do nas

Dane adresowe

ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa

 

Dane identyfikacyjne

NIP: 797-192-56-61
REGON: 145926883

Śledź nas na